Leuk park. Niet te groot, van alles te doen. Mooie omgeving. 12 persoons huis de woonkamer is erg mooi en terras met overkapping is top. Sanitair is goed. Slaapkamers wat klein en gehorig. Broodjesservice was onderbezet. Heel stressvol voor de jonge mensen die in de winkel stonden met zeer veel wachtende klanten. Zou toch beter moeten qua planning en bezetting. Weekend is altijd druk. De broodjes zelf waren heerlijk.
Juni 2026 - Mariette B.
Het samenzijn met de hele familie. Er was voor iedereen wat te doen. We hebben kleinkinderen met een behoorlijk leeftijdsverschil en er was voor iedereen wat wils. Het zwembad was erg in trek.
Juni 2026 - Adri A.
De rust en omgeving
Mei 2026 - Irma t.
Speeltuin voor de kids bijna voor de deur!
Mei 2026 - Ada K.
dat wij met ons gezin een gezellig weekend bij elkaar waren
Oktober 2025 - Bert P.
Mooi met z’n allen in een huis. 9 personen.
Oktober 2025 - Monique o.
Gezellig samen met de familie
Oktober 2025 - Angelique W.
Speeltuin voor de deur, zwembad en de mensen die mee waren in ons huisje.
Oktober 2025 - Harmen M.
Dat het geen mooi weer was. Zo triest hebben we het nog niet gehad.
Oktober 2025 - Arie N.
Geen recensie achtergelaten
September 2025 - R. v.
Geen recensie achtergelaten
September 2025 - Corrie K.
Geen recensie achtergelaten
Augustus 2025 - A. F.
Geen recensie achtergelaten
Juli 2025 - Diane G.
Geen recensie achtergelaten
Juni 2025 - Andreas T.
Geen recensie achtergelaten
Juni 2025 - Ada K.